

- Cea mai mică sumă a fost cheltuită pe utilități și cea mai mare pe divertisment.
- Suma totală tranzacționată a crescut cu 29% față de semestrul I din 2021.
- Un utilizator Revolut a cheltuit, în medie, 500 de euro pentru divertisment.
Românii au tăiat din cheltuielile cu utilitățile și shopping-ul și au alocat un buget mai mare experiențelor pozitive: călătorii, concerte și socializare, așa cum arată un studiu Revolut România.
Suma totală tranzacționată a crescut cu 29% față de semestrul I din 2021.
Un utilizator Revolut a cheltuit, în medie, 501 euro pentru divertisment, 374 pentru călătorii, 299 pentru shopping și doar 175 EUR pentru utilități.
Despre această schimbare de comportament fiananciar îți spune mai multe Luiza Domnișoru, director de comunicare la Revolut România.
The post STUDIU REVOLUT. Românii au cheltuit în medie mai mulți bani pe distracții decât pe utilități sau cumpărături în 2022 appeared first on Aleph News.
Această știre a fost preluată de pe portalul amintit
Această informație preluată de pe portalul mai sus amintit, nu reprezintă o informație oficială a unei autorități, însă în latura de știre prezintă o informație veridică. potrivit legii 8/1996 știrile pot fi preluate chiar de la un portal la altul, nefiind opere sau lucrări ce necesită drept de autor, însă din spirit deontologic oferim sursa acestora.
Vidjean Mihai – senior editor